redTarantula's FotoPage

By: alhaq redtarantula

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Mar-2008 06:20 Email | Share | | Bookmark
sesumpah


Quote:
keboringan yang teramat sangat, nak wat keja pun malas...


Thursday, 6-Mar-2008 05:37 Email | Share | | Bookmark
eagle





Quote:
diantara gambar yang sempat aku ambil semasa di langkawi baru-baru ni, Agenda utama kami memang nak ambil gambar helang, tapi masa tu, cuaca tidak begitu mengizinkan, nak wat camana geng...'camana leh jadi macam ni, semalam langit biru... hishh!' frust jugak leh masa tu, semua ngan gun yang tak ingat dunianyer, najib dah macam dalam perang kat iraq dah.. odows main nyorok-nyorok, sekali sekala aku dengar .....tra..tra..tra..tra...traaa...traa.....huhhhh... tak sangguop aku mendengarnya... syaiful dengan muka ketatnyer..bwarhhkk!!... hi hi.. emmm.. tuan rumah.. en Fendi. memerhatikan peserta-peserta lain.. pun sama gak... tak hingat dunia.... hi hi...pendek cerita, masing-masing nak gambar.. berebut leh... ada lagi 2 orang.. adik-adik angkat najib aku rasa lah.. pun sama.. trutrutru truu...pokok cerita.. semua dah bukan kat langkawi dah... dah macam kat iraq je... hi hi hi..abang yang bawak bot tu je..nganga2... hi hi..




Wednesday, 20-Feb-2008 10:44 Email | Share | | Bookmark
HDR


Quote:
lokasi: Taman Rimba Ampang ( Bukit Belacan ), Ampang, Selangor Darul Ehsan,
just nak try buat teknik HDR, tak tahu betul ke tidak..


Thursday, 31-Jan-2008 09:42 Email | Share | | Bookmark
Anugerah Juara Lagu '07










Quote:
di sini hanya bebarapa keping sahaja, selebihnya ada lagi, tp berat nak upload...sorry guys..


Tuesday, 15-Jan-2008 11:01 Email | Share | | Bookmark
dikala senja datang lagi...



Quote:
gambar ni hasil dari lens pinjam... , aku tarak lens nih..



[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net