redTarantula's FotoPage

By: alhaq redtarantula

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 5-Dec-2006 08:07 Email | Share | | Bookmark
cincin permataku


Quote:
leh ar.. haku amik gambo org kawin..


Monday, 13-Nov-2006 10:50 Email | Share | | Bookmark


Quote:
Damai ini, berpanjangan. Bumi ini, kehijauan. kekalutan, kelam padam. disaluti kebenaran NYA

Dalam kepayahan, kukumpulkan kudrat. menungkah nestapha. dari kealpaan. ku singgirkan silam. ku lenyapkan khayalan. jalan yang terbentang. bukan hanya sekadar perhiyasan

terimalah kekurangan. aku ingin dihargai. terimalah pengertian.
usah lagi aku di khianati....


Tuesday, 31-Oct-2006 07:25 Email | Share | | Bookmark



Quote:
aku diberikan nikhmat yg ingin aku mahukan dan kini aku terpaksa melepaskan ia pergi...kerna ia adalah bersifat sementara...bukannya kekal dan abadi..apa yang aku ada?? hanya pinjam semata. aku miskin tiada apa-apa. aku berusaha ingin aku nikmati. dah tercapai tapi rupanya bayang-bayang, memang pedih. pedih, pedih. bila aku tenang, pejamkan mata.. jelas, nampak wajah aku sendiri...ingin aku tatang, ikhlas aku sayang..adakah aku menipu? atau telah ditipu? setiap apa yang aku usahakan..bukan geruh yang aku mahukan..

aku tidak pandai mengarang atau meluahkan perasaan .. tetapi HATI aku berkata-kata mengahayati cerita... menjiwai dengan rasa..Aku Inginkan Jiwaku yang Tenang.

aku tak ingin pergi..,tapi aku terpaksa.. adakah aku akan kembali? hanya ALLAH sahaja yang akan menentukannya..


Wednesday, 4-Oct-2006 02:06 Email | Share | | Bookmark
Kami pun Puasa jugak...


Quote:
dorang ni adik beradik, yg lelaki tu nama dia Haziq Mubin dan adiknya Nurfarah Syamin,dorang ni, biasak ar, kecik2 puase Yang Yok jek, tengah Ari da bukak periuk.. , tp sekarang, klu x puasa penuh, x dapat duit raya, Aku selalu Rindukan dorang ni


Thursday, 28-Sep-2006 01:01 Email | Share | | Bookmark
apple green


Quote:
aku x dak gambo, kepada semua otai2 kat luar nuuu hah.. sila beri tunjuk ajar kepada saya$-)


[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net