redTarantula's FotoPage

By: alhaq redtarantula

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 14-Jul-2008 06:49 Email | Share | Bookmark
HDR + slow shutter



Quote:
sorry guys.. lama x upload.. hi hi jangan marah arr..sibuk skit, pas tu x de gambar sebenarnya.. hi hi...yang ni adalah antara gambar yg terbaru drp aku... memang edit.. terang2 nampakan..?? tah leh.. mata aku ni dah sperong ke idak.. masing-masing ada pandangan masing2..setiap hari aku cuba buat benda baru, tak kiralah apa pun yg kita buat..kengkadang ada juga terasa dah sampai tahap mual nak tgk monitor...tp.. apa2 pun.. kita enjoy dgn apa yg kita buat..klu ada masa.. korang g leh kat site nih.. http://www.ujanggallery.com/v1/, tak seberapa pun.. aku pun masih daif dan dahagakan ilmu...ada tak kat luar sana yg sudi mengambil aku sebagai anak murid??? ada tak..hi hi..nak belajar nii..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net